divendres, 20 de gener del 2012

Ruta patins. 19-01-2012

Ahir a la nit, SAT.


La veritat és que no hi comptava però, mentre sopavem, vaig recordar que era dijous.
Com que no he pogut sortir al migdia amb la bici, "no em queda altra" que calçar-me els patins. Tot i que em fa força mandra, sé que al final em compensarà.

22: 25. La temperatura és força suau tot i que fa un vent força desagradable.

Enfilo Josep Tarradellas fins a Francesc Macià, Diagonal i fins la font de la granota. Allà m'he retrobat amb la majoria dels amics dels patins. En concret amb el Toni, a qui feia força temps que no veia. Ens posem al dia tot patinant. Faltava l'Uri... i és que m'he assabentat que ha tornat a ser pare! "...Se't gira feina company... i satisfaccions a tope, també!".

La ruta ha estat bé. Hem anat cap al Carmel. Pujant per carrers empinats i baixant per estrets carrerons que més aviat semblaven escorrentires de la muntanya: estrets i pendents.
Què bé va saber esquiar en aquests casos!

Passem per davant del "tauró"

Foto: http://www.mundofotos.net/foto/catalonia/736729/el-tiburon-de-blu-el-carmel-barcelona

Hem fet cap al final de la Meridiana...són les 00:20 i encara he de tornar a casa.

Sense parar m'acomiado del grup a l'altura d'Antoni Mª Claret. Fins al Passeig de Sant Joan, Diagonal, amb salutació inclosa a la granota de la font, Francesc Macià i Josep Taradellas fins a casa.

Són la 1:00...Però satisfet. Valia la pena superar la mandra que tenia abans de sortir.

Nomès em sap greu que no he pogut gravar el recorregut amb el "My Tracks": ha enregistrat 02:47:20 d'activitat però 0,00m. de recorregut! Prometo que el "rulo" l'he fet. A veure si a la propera rutlla millor i puc compartir la ruta.

Avui al matí tinc son, em fan mal les cames però...estic content: m'ho vaig passar bé.
Ja és divendres i demà toca BTT!

Salut! i fins la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada