dijous, 26 de gener del 2012

Begues. 26-01-2012

Avui a migdia...he patit.
Porto uns dies sentint-me una mica cansat i força capficat per temes diversos.

Desprès de dubtar-ho força, m'he obligat a sortir amb el grup del migdia.

Hem quedat a les 13:00 on sempre. Hi havia L'alfred "Gepeto" i l'Ángel. Deu minuts més tard hem sortir per la Gran Via direcció Sud. Mitjana de 37Km/h...

A l'alçada de Gavà hem agafat el trencall a Begues.
A les primeres rampes ja m'he adonat que, al ritme que anàvem, no podria aguantar els 8Km. que em quedaven per davant. M'he despenjat i anar fent.

L'indret no el coneixia i m'ha agradat molt. Força agrest, amb grans masses de gresa vermellosa i vegetació típica del prelitoral.

Quan he arribat a dalt, a la rotonda, m'estaven esperant els meus companys.

Des d'allà hem iniciat el descens cap a Torrelles de Llobregat. En principi tot normal: la carretera abnava fent revolts més o menys pronunciats i, a les zones obagues, el terra mullat però de sobte:

"-Hòstia, si això és un camí de terra!..." I ho dic en el sentit més estricte del terme: terra, grava solta i pols!

Ha estat divertit i he descobert una cosa nova: la bici de carretera també pot anar per terra!
Quan em tornat a enllaçar amb el tram asfaltat però ho he agraït.

Hem deixat el trencall de Torrelles a la dreta i hem seguit fins a St. Vicenç. Des d'allà, la variant que passa pel costat dels camps de carxoferes que ja coneixia de la ruta a Sitges amb la U.C. Sant Cugat. Sant Boi, Cornellà pel costat del camp de l'Espanyol i cap a Barcelona.

Ens em acomiadat tot fent broma sobre aquelles animalades que, de manera espontània, sorgeixen en una conversa desenfadada entre adults saturats d'endorfines.


La segona part de la sortida ha estat més relaxada però la veritat és que avui m'ha costat.
En fi, espero que dissabte ja estigui més fi.

Les dades de la sortida d'avui:

Dist.:                            52,55 Km.
Temps:                         2:11:25 h.
Vel. Màx:                 ??,00 Km./h.
Vel. Mitjana:           ??,30  Km./h.
Desnivell acumulat:           656 m.
Alt.min:                                40 m.
Alt. max:                            464 m.


Per a veure el recorregut cliqueu sobre la imatge.

imatge: Mind Cha Bici Vs Bic

Wikiloc: BCN-Begues-St. Vicenç dels Horts-St. Boi-BCN


Salut! i fins la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada