dijous, 12 de gener del 2012

Castelldefels a tope! 12-01-2012

Avui m'he escapat al migdia amb la bici de carretra.
Feia temps que tenia pendent quedar amb en "Gepeto", l'Alfred. Ens vam conèixer un diumenge amb la bici de muntanya i em va comentar que sortien gairebé cada dia al migdia, amb la de carretera, del costat de casa.

Avui m'he decidit i m'he plantat a les 13:00 a la cruïlla de Badal amb Constitució.

No hi havia ningú i he esperat uns minuts. Ha arribat un noi amb una "pinarello" que fotia una pinta de professional que m'he quedat força parat:

   -Hola, he quedat amb l'Alfred- li he dit -Sóc el David-
   -Hola, jo el Xavi- Encaixada i repàs discret a les respectives bicis...
    Al minut ha arribat l'Alfred.
   -Com que tenim poc temps, ja que es preveu tornar abans de les 15:30, anirem a Castelldefels.

Pensava que amb tant poc temps no fariem massa cosa i... m'he equivocat. Hem fet sèries: 8 minuts al 80% d'intensitat i 3 min. de descans i torna-hi.

Ja podeu imaginar que el 80% del Xavi Dèu n'hi do!

Ens em plantat a la rotonda de Castelldefels en tres quarts d'hora! Quina passada. quina intensitat!

Amb 1:30 ja estàvem a casa. Ara entenc que surtin cada dia. Evidentment jo no podré seguir el ritme de sortides però, segur que desprès de l'experiència, m'hi apunto cada dia que pugui.

En total:

Dist.:                             44,84Km.
Temps:                         1:29:45 h.
Vel. Màx:                 47,51 Km./h.
Vel. Mitjana:           31,62  Km./h.
Desnivell acumulat:           240 m.
Alt.min:                                50 m.
Alt. max:                              95 m.

Curt, intens i amb aquell doloret de cames a mitja tarda que et reconforta tant... Súper.

Salut! i fins la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada