diumenge, 18 de març del 2012

"La cascada"-Collserola. 18.03.2012

Avui al matí he quedat amb els companys de BTT.

A les 8:00, al peu del funicular ens em presentat puntuals els "7 magnífics": Keru, Jordi 33, Agus, Josep, Sergi, Martin i un servidor.

Entre riures i moltes ganes, em estrenat un matí de diumenge esplèndid tot pujant per la carretera de Vallvidrera fins al trencall de Molins. Allà hem agafat la pista i, desprès de trialeres, corriols més trialeres i pujar la "matamatxos", hem decidit fer una parada per agafar aigua a la masia de Santa Creu d'Olorda.

Des d'allà, hem anat enllaçant corriols i pista fins a la bòbila que hi ha sobre El Papiol. A la font, més aigua.

Finalment hem arribat a un d'aquells indrets que sembla impossible trobar en ple Collserola: un assut amb salt d'aigua inclòs. Ens em fet fer una foto per a immortalitzar la gesta:

"7 magnífics": Josep, Keru, Agus, Arqman, Martin, jordi 33 i Sergi.

Desprès d'un breu instant per a deixar constància de l'indret en els nostres, ja pocs oxigenats cervells, hem prosseguit el camí fins a la base del puig Madrona on s'ha plantejat l'estratègia a seguir:

Els uns que començàvem a inquietar-nos per a no fer massa tard a casa, els altres que, força tocats per l'excursió, han optat per a baixar a Sant Cugat a agafar el tren i la resta, com a bons companys, han accedit a començar a tornar.

Desprès d'un intent fallit per a trobar una trialera recordada, que les feines de neteja del bosc han desdibuixat, hem desistit i hem fet cap a la "Sibèria" per la via més clara: la pista.

Des d'allà, a un ritme força alegre, hem fet cap fins a després trialera del "Per", Vallvidrera i, casualment, quan hem travessat la carretera de Molins, ens em creuat amb uns ciclistes de carretera que coneixem de Calella.
Després de l'inevitable comentari al respecte de la casualitat i d'una posada al dia contrarrellotge ens em acomiadat per a seguir el retorn.

Hem enfilat la trialera de la Verge fins a la Carretera de les Aigües i avall, pel dret, fins a Can Caralleu. Darrere nostre, des de dalt la transitada carretera se sentien els comentaris:

-"Pero por dónde se han metío estos!" Deien atònits els passejants, veient-nos baixar pel rec de l'escorrentia de l'aigua pendent avall.

A un quart d'una a casa. súper!

Una bona dutxa i a gaudir de la família i del record d'un matí esplèndid de bici i companys.

Ha fet un dia de primavera amb totes les lletres. Fins i tot m'ha quedat la marca del sol que m'han deixat els guants!

Per accedir a les dades de la ruta feu clic sobre la imatge:

Wikiloc: Collserola - El Papiol

Comentar que s'han trobat a faltar alguns dels habituals del grup però és que entre lesions, esquiades, calçaotades familiars i... la Fòrmula 1 a la tele, ja se sap: es ve quan es pot!

La setmana que ve més.

Salut! i fins la propera.