dilluns, 25 de juny del 2012

Sant Joan 2012

La nit més llarga de l'any s'acosta i com que són dates de celebració i no hi ha temps de tot, aquesta tarda he anat a rodar amb la bici de carretera.

És dijous a la tarda i desprès d'haver anat a la jornada de portes obertes a l'escola dels nanos, he decidit, aprofitant les hores de llum que ens dona el dia per anar a fer una vol amb la bici. No m'he complicat massa i he anat fins a Molins de Rei per la ja coneguda carretera de Vallvidrera. En total un parell d'hores per a rodar i ordenar una mica les idees.

El més significatiu de la sessió ha estat la sufocant calor que ha fet. Quan he mirat al compta quilòmetres ho entès tot: 34ºC! I de la humitat ni en parlem... Al vespre ja estava a casa i la veritat és que la calorada m'ha deixat força xafat...però, com sempre, satisfet!

Les dades del recorregut, clicant sobre la imatge:

Wikiloc:BCN-Molis de Rei

Divendres de tràmit i dissabte al matí, hem anat, tota la família a la platja. el destí: Gavà. L'entorn està força ben conservat i a pocs minuts de casa. A més l'espectacle de fauna autòctona i de rodalies val la pena...un sociòleg hi tindria força a dir.

Avui al vespre celebrarem la revetlla de Sant Joan a Begur

Com bé sent habitual, ens trobem amb el Xavi i l'Eli per a sopar i, com no podia ser d'una altra manera, fer reaparèixer el nen entremaliat que portem dins i fotre'n alguna a cop de "Mega fallero"...


Ja es fa fosc a Begur i tot és a punt per a la màgica nit:

Cel rogent...pluja o vent!
 
Petards,


I les excel·lents empanades que ha preparat la Rosa.


Ha estat una nit fantàstica!
És curiós com hi ha coses que no canvien amb el pas dels anys. I Sant Joan n'és una d'elles, juntament amb la nit de Reis.

L'endemà per a passar els efectes de la festa, a jeure una mica al sol per a reposar un xic...


Baixem a dinar a Barcelona i per la tarda, per allò de cremar tots els excessos de la vetllada anterior...em calço els patins i surto a fer un vol.

El que havia de ser una volta de tràmit, sobtadament adquireix tints de singularitat...ja que a l'alçada de la plaça de les Glòries (que ja és tota una ironia que l'hagin batejat amb aquest nom) em trobo de cara amb el Quim. Un habitual de les nits de dijous a qui, per absència meva, feia temps que no veia:

   -"Què fas?"
   -"mira m'allargo fins al fòrum i torno..." Li contesto resignat
   -"va anem fins la platja"
   -"Mmmm, és que demà al matí...Vinga!"

I enfilem per Marina fins al mar.
Em sobta la afluència massiva de gent, la majoria estrangers, que passegen, van en bici i baden pel recuperat litoral Barceloní.

I enmig de la gentada:

   -"hòstia Hèctor!" 

Ens creuem amb un noi que feia molt de temps a qui no veia: un habitual del "Ubae" del carrer Perill. La fem petar una estona i ens acomiadem amb mostres dels millors desigs.

Passem pel Wela, a petar de gent mudada que van a la sessió que s'ha organitzat al "Lounge" de l'Hotel i de sobte...quatre més del "SAT" del dijous!

Quina passada, en una tarda m'he trobat més gent de cop de la que en el millor dels casos m'hagués pogut imaginar.
Amb tot es fan les nou de la nit i jo opto per acomiadar-me.

Arribo a les deu a casa.
Dutxa, teca i a clapar.

Demà a les 3 de la matinada m'he de llevar per agafar un vol a les 6:40 cap a Viena, Àustria...i són les 23:57...

Salut! i fins la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada