dijous, 29 de novembre del 2012

Empordà "Rajada manta". 31.08.2012

Avui s'acaba l'Agost.
Per a commemorar-ho sortiré a fer una volta amb la bici de carretera.

Com en el dia anterior, però aquest cop sol, surto de Calella a les 7:00.
Carretera vella fins a Palafrugell, depuradora fins a la rotonda de Cala Castell, Vall Llobrega, Palamós per la Hutchinson i Calonge.

Aquest cop, per contra anar a La Bisbal, agafo direcció Llagostera per Romanyà.
Passo per davant del Vescomtat de Cabanyes i començo a pujar per la magnífica carretera tot endinsant-me al cor de les Gavarres. Arribo a dalt i aprofito per a marcar el punt màxim al MyTracks.

A dalt de Romanyà

Baixo a Llagostera per la serpentejant carretera. Em creuo amb pocs ciclistes que, com jo, aprofitem el  magnífic dia per a gaudir de la nostra passió.
Ara la carretera canvia com un mitjó. Recta, ampla i amb força tràfec. M'espavilo per a passar-la amb celeritat. 
Arribo a Cassà de la Selva tot deixant enrere el "merder" de cotxes.
Travesso el poble i, a mà dreta, prenc la carretera cap a Sant Sadurní de l'Heura. començo a pujar a Santa Pellaia.

Marco el punt en arribar a dalt i cap a avall fins a sant Sadurní. Des d'aquí per Cruïlles, fins a La Bisbal.

Vaig a buscar la carretera de Ganga.
La faig a bon ritme i em ratifico en afirmar que és una pujada magnífica. suau, constant i no exageradament llarga. Pots fer-la a ritme sense ofegar-te. En arribar a dalt, la visió de Calonge em dona a entendre que ja estic a prop de casa...baixo, tot creuant-me amb petits grups de ciclistes, fins a Calonge pel rio de Oro.

Carretera del cementiri fins a Palamós. Agafo l'autovia per a anar més directe. En aquest punt, la Tramuntanada que ha estat bufant aquests últims dies, em deixa clara la meva insignificància...Tot i posar tot el "desarrollo" baixo el ritme dràsticament i, molt a poc a poc, vaig fent fins a Palafrugell.

Per fi, quan arribo a la vil·la, el vent minva una mica gràcies als edificis. Carretera vella i fins a casa

Per a accedir al recorregut, feu clic sobre la imatge.

Empordà Raya-manta

Un dia esplèndid i bona ruta. Al final el vent m'ha perjudicat força i ha fet que la tornada fos extremadament dura.

S'acaba l'agost i puc afirmar que ha estat esplèndid.

Salut! i fins la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada