dimecres, 25 de juliol del 2012

Inici de Vacances. 24.07.2011

Ahir, dimarts, vam quedar amb la colla de BTT per a donar la benvinguda a les vacances d'estiu i fer el comiat fins al setembre.

Com que tinc la bici de muntanya a Calella i no em volia perdre l'event, em vaig acostar amb la bici de carretera fins al punt de trobada.

A les 18:40, després d'haver pujat al Tibidabo, em vaig presentar a l'esplanada que hi ha a la carretera de Molins on ja hi era el Sergi que, segons em va dir, havia pujat a tope des de Sant Feliu per a no arribar tard...Va ser el primer.

La fem petar per a esperar a la resta del grup.

En cinc minuts ja havia arribat tothom. Es palpa l'alegria en l'ambient.
Una sortida a mitja tarda entre setmana no deixa de ser un fet excepcional!

Fem broma de la meva bici, que si amb lo lleugera que és qualsevol pot fer quilòmetres, que si massa net i sense pols, etc...

Riem i ens fem una foto.


Jordi 33, Àlex, Sergi. Arqman, Agus i Per. El Keru fa la foto...

Tot i que no farem la sortida junts, com és evident, fem un tram de carretera junts. Aprofitem per arranjar una trobada, en acabar, per a fer el comiat com cal. A les 21:30 al Tomàs de Sarrià.

Ens acomiadem uns quilòmetres més endavant:

Ells trialera avall jo carretera amunt...

Arribo a Molins i aprofito per a reomplir el bidó d'aigua. Fa molta xafogor i m'he quedat sec.

Un cop refet de la calorada, torno enrere cap a Sant Bartomeu de la Quadra on aquesta vegada agafo el trencall a l'esquerra direcció La Floresta.

Deixo enrere el nucli habitat i em precipito carretera avall cap a la vall.
El pendent és pronunciat i els revolts molt tancats. Cal estar atent. Amb pendents de fins al 16% i l'asfalt lluent com un espill, qualsevol precaució és poca.

Arribo al fons del "sot" ara toca pujar...La primera rampa ja deixa clar on m'he posat...amb una pendent del 19% no em queda altra que posar tot el ferro i, tot i posar-me de peu, apretar que si no em quedo a la meitat.

Superat el primer tobogan...en vénen tres més.

Arribo a La Floresta i sense cap complicació agafo la carretera cap a Sant Cugat. Passo per sota l'autopista dels Túnels de Vallvidrera i començo a rodar per la carretera de Les Planes.

Pujo bé. suposo que les fortes rampes d'abans fan que el 5% d'ara sembli poc...

Arribo a Vallvirera.
Són les 20:17. Dubto de si tindré temps de baixar a Sant Cugat i tornar per l'Arrabassada per a que no es faci fosc.

Baixo fins a la meitat i faig mitja volta. Com que no m'agrada deixar les coses a  mitges, decideixo pujar un altre cop fins al mirador del Tibidabo.


Tot i que el sol encara pentina la ciutat, la carretera està en penombra i no vull temptar la sort. Començo a passar.

Enllaçant revolts de la carretera de Vallvidrea arribo a Sarrià en un tres i no res.

Allà en retrobo amb els BTTros del grup.

Intercanviem estadístiques i fem unes braves i unes quantes canyes... Per a cel·lebrar el seu recent aniversari, el Keru convida.

Es fa de nit i decidim marxar.
Ens acomiadem fins al setembre i recordem lo aprop que està la nostra cita anual amb les rutes llargues.
Aquesta any anirem als Ports.


Les dades de la sortida:

Distància:              73,6Km
Desnivell:             1.385 m
Vel. Mitjana:     20,7 Km/h
Calories:          2.569 Kcal

Després de les braves del Tomàs, ja les he recuperat!

Una tarda rodona!

Salut! i fins la propera.

1 comentari:

  1. Ets un tio fi!!!!!!
    Vas de conjunt Maillot i bici!!!!

    La veritat es que aixó de la carretera tira ..... i es molt bonic, pero no es xerra ni es fa conya com amb la MTB!!!

    BOnes vacances bandarra!!!

    AGUS

    ResponElimina