divendres, 20 de juliol del 2012

Àustria #6. Tornada. 30.06.2012

Avui, hem començat el curs a les 8:00.
Per a fer repàs s'ha plantejat un exercici, força complex, on aplicar tot el que em treballat al llarg del seminari.

A l'hora de dinar, un cop lliurats els certificats d'assistència, aprofito per fer-me una foto amb dos dels integrants del curs. El portuguès i el turc:

Rui, Arqman i Mehmet.

Ens acomiadem i em dirigeixo a l'hotel per a  a fer-m'he una dutxa refrescant i canviar-me per al viatge.

L'onada de calor que ens està afectant, ho fa tot força feixuc...
Tot i així, aprofito per a fer un vol pel parc que hi ha al darrere de l'Acadèmia Militar. La frondosa vegetació dona una lleugera sensació de frescor que s'agraeix molt.

Arqman a ple sol.

Tornant a la plaça major, faig una última cervesa assegut a la terrassa del pub.

Recullo l'equipatge i sense badar massa, vaig a buscar el tren cap a Viena.
A l'estació em sobta la instal·lació que hi ha, exclusivament, per a deixar-hi les bicicletes.
La majoria estan lligades amb un candau senzill o simplement deixades sobre el cavallet...Aquí no les roben.

Us imagineu la quantitat de faroles que caldrien per a poder-hi lligar aquesta quantitat de bicis?


...I els candaus que farien falta!

A Viena, en sortir del tren, ja hi ha la parada de bus que em durà a l'aeroport.
Tot i que el tren hi arriba, per horari, em va millor el bus.

Un trajecte de 20 minuts en deixa a la terminal de l'aeroport.

Facturo l'equipatge i, per a passar les dues hores que resten per embarcar, em passejo per les instal·lacions...


Quin mobiliari més estudiat!
Per a seure, jeure o el que faci falta. A més hi ha endolls per a carregar qualsevol tipus de dispositiu elèctric.


A la sala d'espera veig l'avió que em durà a casa...


La posta de sol posa punt i final a una experiència molt instructiva. Tant des d'un punt de vista acadèmic com de coneixement d'altres indrets.


Ha estat genial però ja tenia ganes de tornar amb la família.

Ara em toca recuperar el ritme amb la bici que ja fa dies que tinc abandonada.

Salut! i fins la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada