divendres, 14 de desembre del 2012

Begues. 16.10.2012

Dimarts al matí. Acabo de barallar-me amb una nova distribució per a una casa i estic una mica saturat.
Aprofitaré per a sortir a estirar les cames per a escampar la boira i païr el "tute" de diumenge passat.

Són les 12:30 i, a diferència de la volta que faig habitualment per Collserola, avui aniré cap al Baix Llobregat.

Enfilo la Gran Via cap a l'Autovia de Castelldefels. El trànsit és força dens i la velocitat dels vehicles m'agobia una mica. tot i que faig més quilòmetres, surto a totes les sortides per a evitar travessar el carril de desacceleració. torno a entrar i vaig fent, força ràpidament, fins a la sortida 190. 

Viladecans.

Per fi la densitat de trànsit es redueix i la velocitat també. Vaig fent per l'antiga carretera de València...penso que caldria invertir en infraestructures i per a no espatllar la sortida, canvio ràpidament de pensament. Fa un dia espectacular i la llum és magnífica.

Fa calor.

Vaig fent fins a Gavà on agafo el trencall cap a Begues. Començo l'ascensió i, ja des del principi, noto que no estic fi...175 ppm i no baixo. M'agobien els "manguitos" i paro a treure-m'els i a fer un "reset" cardíac.

M'hi torno a posar i, encara que sembli mentida, tot es comença a posar a lloc. 
Vaig fent a través del "canyón del colorado", unes formacions rocoses molt similars a les del famós accident geogràfic dels Estats Units. En un dels revolts de 180º aprofito per, sense parar, admirar el delta del Llobregat i la plana del Prat. Els avions enlairant-se semblen maquetes.
Tot amunt fins a la rotonda de Begues.

Direcció Torrelles pel "camí forestal?"... I efectivament, l'asfalt s'acaba per a donar pas a una pista amb grava!

Amb molt de compte vaig intentant traçar per a no caure o tragar-me un dels sots que han deixat el pas dels cotxes.

Reprenc el traçat asfaltat i, travessant per horts de carxofera, arribo a Torrelles de Llobregat.

Immediatament en ve al cap l'Àlvaro. Company de, fins ara BTT que s'ha estrenat amb la "flaca", que hi viu. 
Penso "podries trucar-li a veure si ha anat a dinar a casa..." però immediatament ho deixo còrrer pensant que potser l'emprenyaria a l'hora de la migdiada...Segueixo, a tope, de baixada cap a Sant Vicenç.

Travesso el Llobregat fins a Molins. 
Passo entre els cotxes de la gent que va a treballar de nou. El tràfec és intens...
Em colo pel polígon de Molins i, pel carrer que du a Vallvidrera enfilo cap a Sant Bartomeu de la quadra.

A diferència de la primera pujada ara vaig més fi. Em mantinc a 165 i amb bones cames. No paro fins al trencall de la carretera de Vallvidrera. 

Ara tot avall. 

Dutxa, a dinar i... missatge del Whatsapp:

                            Àlvaro -bici           

                            David ya veo que haces
                            entrenos secretos por san
                            Vicenc dels Horts con la 
                            flaca!!!                                 14:53
                                                                                       
                            Así estas luego!!!!  14:54
                                            
                           Muy bonitas tus zapatillas
                           amarillas :):)                       14:54
                                          


Què fort!
M'ha vist a la rotonda de Sant Vicenç!

Potser sí que hauria de començar a plantejar-me seriosament allò de que tot està connectat...
Per a accedir a les dades de la ruta feu clic sobre la imatge.

Begues.


En fi, un migdia actiu i a punt per seguir amb la casa que tinc sobre la taula.

Salut! i fins la propera.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada